E-marketing

5 kwietnia 2016

Integracja sklepów z kanałami sprzedażowymi

Sprzedajesz w wielu miejscach, a chcesz zintegrować wszystkie kanały sprzedaży w Twoim sklepie internetowym? Jeśli chcesz stworzyć duży i prosty portal sprzedażowy, to przeczytaj nasze rady, które poniżej dla Ciebie...

5 kwietnia 2016

Różnica między firmą, a marką

Wiele osób myli pojęcia "firma" z pojęciem "marka". Marka to produkt wydany przez firmę i jako przykład możemy podać "Grand" czyli lody produkowane przez Koral. Marką możemy też nazwać Sky Tower i choć piszemy o...

5 kwietnia 2016

Dlaczego warto się pozycjonować w Google?

Wyszukiwarka Google to skrypt, z którego korzysta ponad 90% polskich internautów. To dobitnie pokazuje, że ją lubimy i ufamy jej wynikom wyszukiwania. W chwili obecnej trudno o zyskanie większej ilości klientów, niż...

5 kwietnia 2016

Jak zwiększyć ruch na stronie www? Kilka wskazówek

Zwiększenie liczby odwiedzających istotnie przekłada się na większe zainteresowanie stroną i zyski. Istnieje wiele sposobów na to, aby zwiększyć ruch na stronie i choć często wiąże to się z inwestycją, zwraca się...

5 kwietnia 2016

Blog - Twoje narzędzie do promocji w sieci

Coraz więcej osób prowadzi blog, bo dzieląc się specjalistyczną wiedzą mają szansę na zyskanie rozgłosu. Blogi pozycjonuje się właściwie samym contentem (Content Marketing), zatem będą doskonałym łącznikiem...

5 kwietnia 2016

Jak tworzyć opisy produktów do sklepu?

Prowadzenie sklepu internetowego to nie tylko sprzedaż, ale budowanie treści, czyli opisów produktów. Dzisiaj nie będziemy się zajmować optymalizacją tekstu, a rzeczami, które dla potencjalnego klienta mają największe...