Social media

3 listopada 2020

Kampania reklamowa w LinkedIn.

Biznes w internecie wymaga na nas wielu zabiegów marketingowych, które podniosą nasze przychody i przyciągną do naszej firmy nowych klientów. Warto jest korzystać z różnych form promowania własnej firmy nie tylko...

31 października 2020

Narzędzia wspierające kampanię Social Media

W dzisiejszych czasach bardzo wiele firm prowadzi swój biznes w sieci. Dzięki temu rozwijają się różnego rodzaju technologie oraz systemy reklamowe. Razem z nimi rozwijają się także narzędzia do monitorowania lub...

28 października 2020

Co to są Social Media?

Nowoczesne firmy, które pragną rozwijać się w internecie oraz prowadzić skuteczne kampanie marketingowe, oraz sprzedażowe powinny korzystać z najnowszych sposobów reklamowania się w internecie. Tradycyjne formy...

25 października 2020

Wpływ social media na wizerunek firmy.

Żyjemy w czasach, w których firmy przenoszą swoje biznesy do internetu. Trwa ciągła walka o klientów, którzy stali się wybredni i szukają najlepszych ofert dostosowanych do swoich możliwości finansowych oraz...

22 października 2020

Jak prowadzić Fanpage na Facebooku?

Skuteczne promowanie firmy to nie tylko tradycyjna reklama w internecie oraz pozycjonowanie strony firmowej. Obecnie bardzo duża ilość firm szuka alternatywy dla przestarzałych i drogich form reklamowych. Oczywiście...

19 października 2020

Co to jest Content Marketing?

Posiadając własną stronę internetową lub sklep internetowy każda firma, aby osiągnąć przychód, powinna inwestować w pozycjonowanie oraz reklamę. Wysokość nakładów finansowych na promocję w internecie zależy...

7 października 2020

Media społecznościowe - na czym polega kopiowanie rozwiazań ze Snapchata? Część 2

Zacznijmy od tego, że Snapchat zbudowany jest organicznie. Przede wszystkim aplikacja nie posiada mechanizmu poleceń znajomych lub kont, które „warto” śledzić. Dlatego żeby kogoś dodać, użytkownik musi znać...

4 października 2020

Media społecznościowe - na czym polega kopiowanie rozwiązań ze Snapchata? Część 1

Trzeba przyznać, że od ostatnich kilku miesięcy funkcje znane ze Snapchata pojawiają się na różnych kanałach social media. Pojawia się więc pytanie dlaczego coraz częściej mamy do czynienia z kopiowaniem rozwiązań...

1 października 2020

Jaki jest najlepszy czas na publikację tekstów?

Trzeba przyznać, że każdy z nas, zwłaszcza na początku swojej „przygody” z mediami społecznościowymi, wierzył, że coś takiego jest możliwe, że naprawdę istnieją złote godziny publikacji postów...

10 września 2020

Top 3 skutecznych narzędzi do prowadzenia social media

Zarządzanie mediami społecznościowymi wymaga dzisiaj właściwego przygotowania i wiedzy zakresu marketingu internetowego. Nie każdy jednak może pozwolić sobie na zatrudnienie specjalisty z tej dziedziny. Ogromnym...

7 września 2020

Rola hashtagów w zwiększaniu zasięgu treści w internecie

Początki hashtagów związane są z Twitterem, serwisem społecznościowy umożliwiającym tagowanie oraz odpowiadanie innym użytkownikom. Hashtagi pojawiły się potem na niezwykle popularnym Instagramie, a w chwili obecnej...

4 września 2020

Na czym polega marketing społecznościowy?

Internet jest obecnie najpopularniejszym medium i wszystko wskazuje, że na to, że w najbliższym czasie nic tego stanu rzeczy nie zmieni. Nie należy umniejszać roli reklamy telewizyjnej, radiowej czy prasowej - jednakże nie...

1 września 2020

Jakie są zalety marketingu społecznościowego?

Internet stanowi źródło nieograniczonych możliwości, zwłaszcza w gromadzeniu społeczności wokół firmy czy marki. Pomocne w tym są media społecznościowe - takie Facebook, Twitter, Nasza Klasa, Golden Line, Linkedln, a...

17 sierpnia 2020

Fanpage na Facebooku - jak go prowadzić?

Każda platforma e-commerce pragnąca zaistnieć w sieci powinna prowadzić profil w serwisie społecznościowym. Jako, że Facebook to obecnie największa platforma tego typu, jest miejscem wręcz idealnym do masowej reklamy i...

14 sierpnia 2020

Czy Google + to porażka?

Firma Google rzadko notuje porażki i nie przyznaje się do nich na forum publicznym. Z G+ jednak nic nie mogą zrobić, bo maszyna ruszyła kilka lat temu i dziś jest zaledwie w połowie drogi. Czy serwis społecznościowy...

11 sierpnia 2020

Twitter łączy się z Google - jakie będzie miał z tego korzyści?

Kilka lat temu trwał krótki epizod, kiedy Google i Twitter połączyły siły. Po latach chłodnych relacji pomiędzy prezesami obydwu marek, Google postanowiło powrócić do rozmów, a więc do współpracy. Wiemy już, że...

8 sierpnia 2020

Aktywność w Social Mediach kluczem do promocji w sieci

Serwisy takie jak Facebook, Twitter, Google + i Youtube to media społecznościowe, które skupiają kilkaset milionów internautów z całego świata. To doskonałe miejsca do prowadzenia profilu firmowego, który po...

5 sierpnia 2020

Kanał firmowy w social mediach - o czym musisz pamiętać?

Nie ma chyba bardziej skutecznego narzędzia do promowania firmy i jej produktów, niż media społecznościowe. Korzyści z posiadania konta na serwisie społecznościowy są ogromne. Przy niewielkich kosztach można bardzo...

2 sierpnia 2020

Jak działa reklama na Instagramie?

Warto wspomnieć o tym, że od 1 października Instagram umożliwia wyświetlanie reklam w swojej aplikacji poprzez konto reklamowe na Facebooku. Co ciekawe, na dzień dzisiejszy aplikacja jest jednym z najpopularniejszych...

30 lipca 2020

Najczęstsze błędy marketingowe - Instagram

Trzeba przyznać, że od powstania Instagrama w 2010 roku wiele wiodących marek, wpływowych osobistości mediów społecznościowych, celebrytów i co sprytniejszych przedsiębiorców dociera do swoich docelowych odbiorców...

27 lipca 2020

Rodzaje użytkowników social media

W mediach społecznościowych jest coraz więcej polskich internautów. Instagrama czy Facebooka chcą już mieć nie tylko nastolatki, ale również przedszkolaki, zafascynowane...

24 lipca 2020

Selfie w tle z marką

Fotografia amatorska znacznie się zmieniła, od kiedy pojawiły się smartfony. Selfie stało się popularne, z czego korzystają obecnie światowe marki.Prawie 127 lat temu, prym na rynku...

21 lipca 2020

Jak podbić zagraniczne rynki przy pomocy Twittera

Ponieważ temat odnośnie wiedzy, kiedy najlepiej publikować posty na Facebooku był już wielokrotnie przerabiany, więc dawno się znudził. Tym razem pójdziemy w kierunku Twittera. Media...

18 lipca 2020

Social media – trendy na rok 2016

Coraz częściej można się spotkać z powracaniem komunikacji czasu rzeczywistego. Dzięki umowie pomiędzy Twitterem i Google, tweety są widoczne w wynikach wyszukiwania. Bardzo popularny w...

15 lipca 2020

LinkedIn – jak wzmocnić pozycję swojej firmy?

Każdy posiadacz firmy – nawet tej najmniejszej, chce być jak najlepiej rozpoznawalny wśród klientów. W tym celu wykorzystywane są social media wszelkiego rodzaju. Wszyscy starają...

12 lipca 2020

Pinterest jako szansa dla niewielkich przedsiębiorstw

Jesteś właścicielem niedużej działalności? Jestem, więc pewny, że bardzo często korzystasz z social media. Pytanie czy robisz to prawidłowo? To, jaki rodzaj social media wybierasz...

9 lipca 2020

Jak odnieść sukces na Twitterze będąc przedsiębiorcą?

Jeśli jesteś przedsiębiorcą, to z pewnością media społecznościowe takie jak Twitter, powinny być Ci dość bliskie. Jednak zapewne nie jest to jedyna platforma, na jakiej...

6 lipca 2020

Skuteczne porady dla przedsiębiorców działających na Facebooku

Każdy właściciel niedużej firmy z pewnością korzysta z narzędzi social media typu Facebook. Zależy to też, jaką formę i rodzaj biznesu prowadzisz, jak i również...